Thursday 20 November 2014

Yung kien ganoderma 2



Kandungan: Ekstrak Ganoderma Tsugae Tubuh Buah
Keistimewaan:
  • Menggunakan Teknik Penulenan Berteknologi Tinggi: Kaedah pengekstrakan pati secara tradisional sudah terbatas untuk meningkatkan triterpena, maka teknik penulenan perlu digunakan untuk menghasilkan 6 kali ganda produk triterpena generasi baru. Teknik penulenan memang biasa diguna pakai dalam kilang perubatan yang mempunyai dana yang cukup serta infrastruktur yang moden.
  • Triterpena 6 Kali Ganda:Triterpena ialah bahan yang paling istimewa dalam Lingzhi dan ia menjadi penentu mutu kandungan Lingzhi yang utama. Setelah menjalankan pelbagai ujian ke atas haiwan, triterpena didapati berupaya meningkatkan daya keimunan, mencegah kanser, memulihkan fibrosis hati, lampau sensitif dan sebagainya.
  • Bagi pesakit yang serius: Mereka memerlukan jumlah triterpena yang banyak, 9 jenis triterpenoid daripada asid ganoderma lucidum dalam Yung Kien Ganoderma 2 (asid ganoderma A, B, C, dan lain-lain) adalah 6 kali ganda lebih tinggi daripada yang terdapat dalam Yung Kien Ganoderma. Oleh sebab itu, produk ini akan memberi pilihan yang baik kepada mereka yang menghadapi masalah menelan dan memerlukan suplemen Lingzhi yang banyak.



No comments:

Post a Comment